Deel uw ervaring

 
 
 
 
 

Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Het kan zijn dat uw bericht pas zichtbaar wordt in het gastenboek nadat we het beoordeeld hebben.
We behouden het recht voor berichten te wijzigen, te verwijderen of niet te publiceren.
Janine Janine schreef op 22 januari 2025 om 17:59
In 2024 zijn zowel mijn vader als schoonvader overleden. Hoewel ze heel verschillend waren, zowel qua persoonlijkheid als qua uitvaartwensen, wist Carla beide uitvaarten heel goed op hen af te stemmen en echt heel eigen te maken. Onze samenwerking tijdens beide uitvaarten ging heel ontspannen, alsof we elkaar al jaren kenden. Met oog voor detail, met suggesties en bemoedigende woorden wist Carla als professional precies wanneer er wat nodig was en begeleidde en adviseerde ze ons in het hele traject. We hebben dat als bijzonder warm ervaren en kijken met veel liefde en voldoening terug op het afscheid van onze vaders en weten zeker dat we Carla ook een volgende keer weer bellen. Enorm bedankt voor je menselijke maatwerk!
Even geduld...