Deel uw ervaring

 
 
 
 
 

Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Het kan zijn dat uw bericht pas zichtbaar wordt in het gastenboek nadat we het beoordeeld hebben.
We behouden het recht voor berichten te wijzigen, te verwijderen of niet te publiceren.
Annemieke van Baar Annemieke van Baar schreef op 8 juli 2022 om 11:34
Carla is een ware rots in de branding. Naast dat ze een heel fijn en betrokken mens is, is ze ook een goede crisismanager. Tijdens de voorbereiding van de uitvaart werd ons gezin getroffen door corona, waardoor we halsoverkop het programma moesten aanpassen. Carla bleef rustig en slaagde erin om ondanks alle beperkingen samen met ons een waardig afscheid te creรซren van mijn geliefde vader.
Even geduld...