In 2024 zijn zowel mijn vader als schoonvader overleden. Hoewel ze heel verschillend waren, zowel qua persoonlijkheid als qua uitvaartwensen, wist Carla beide uitvaarten heel goed op hen af te stemmen en echt heel eigen te maken. Onze samenwerking tijdens beide uitvaarten ging heel ontspannen, alsof we elkaar al jaren kenden. Met oog voor detail, met suggesties en bemoedigende woorden wist Carla als professional precies wanneer er wat nodig was en begeleidde en adviseerde ze ons in het hele traject. We hebben dat als bijzonder warm ervaren en kijken met veel liefde en voldoening terug op het afscheid van onze vaders en weten zeker dat we Carla ook een volgende keer weer bellen. Enorm bedankt voor je menselijke maatwerk!
De zeer persoonlijke begeleiding van Carla heeft ons erg geholpen. Carla vormt graag een beeld van de familie en de overledene en staat altijd paraat in deze moeilijke periode. De professionele begeleiding en openheid van Carla maakte het regelwerk voor de uitvaart een stuk makkelijker. Heel prettig!
Annemieke van Baar
schreef op 8 juli 2022 om 11:34
Carla is een ware rots in de branding. Naast dat ze een heel fijn en betrokken mens is, is ze ook een goede crisismanager. Tijdens de voorbereiding van de uitvaart werd ons gezin getroffen door corona, waardoor we halsoverkop het programma moesten aanpassen. Carla bleef rustig en slaagde erin om ondanks alle beperkingen samen met ons een waardig afscheid te creรซren van mijn geliefde vader.
Pauline Kolsteeg
schreef op 9 januari 2022 om 17:45
Carla is een kei in luisteren, van daaruit weten wat je zelf wil doen en intussen neemt ze je veel geregel uit handen zonder dat je er erg in hebt. Zodat je alle aandacht kan hebben voor het afscheid. Samen vormgeven aan een moeilijk en mooi moment!
Op donderdag 26 februari organiseren wij, Carla Bleesing uitvaartbegeleiding en Lilly Tehubijuluw van HOP Rouw- en verliesverwerking, weer een bijeenkomst voor iedereen die iemand verloren heeft en daarover wil praten met lotgenoten.
De avond staat in het teken van โDelen en Ontmoetenโ en biedt de mogelijkheid om met anderen in contact te komen en te praten over jouw verlies of gewoon over dagelijkse dingen. Door de herkenning en de erkenning zal het een avond worden waarin je voelt en ervaart dat de ervaringen over het verlies met elkaar gedeeld kunnen worden.
Je bent welkom in Cultureel Centrum Onder de Linden, Middenweg 150 in Middenbeemster. Vanaf 19.00 uur staat de koffie en thee klaar en de bijeenkomst eindigt om 21.00 uur. Er zijn geen kosten aan verbonden.